SÖNDAG!

jahajahajaha! rätt tråkig dag idag faktist. har inte gjort speciellt mycket. kanske blir att gå ut en sväng med mamsen å papsen. igår åkte Anna till >Sports camp en vecka:( hon ska vara ledare för gymnastik. å Amanda åkte också igår till Värmland å ska vara borta från mig hela Juli:(:( hur ska det här gå? jajaj.. ska till Hanna imorgon iallafall å fira henne :D men nu vette faan vad jag ska hitta på. skulle vilja ordna min blogg lite men har dessvärre ingen aning om hur man gör :/ se yaa!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha oj glömde säga till :p Vi ska köpa en sån där grej som man kan sitta på och åka snabbt efter båten :) jaaa jag tror det jag med :D <3

2009-07-05 @ 16:54:27
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: amanda

hej fisrumpa=)

jag har en frågestund i min blogg. fråga vad du vill. Ses snart din lilla fotbollsgocart

xo xo..... amanda girl!!

2009-07-05 @ 20:13:03
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0